Pengikut Blog

9
tip
Kisah Follower Di Blog  




setakat hari ni..
jumlah follower blog saya sudah mencecah 294 orang
tak banyak pun kan kalo nak dibandingkan blog orang lain
ada yang dah ribu riban..puluhan ribu pun ada..
macam blog hanis zalika si model jelita tu.. :)
macam blog ben ashaari yang macho tu.. :)
macam blog ceeramoon yang sentiasa happy.. :)
macam blog kak diana yang versatile tu.. :)
macam blog cik epal yang bergaya tu.. :)
macam blog zie redbloodsnow yang cun melecun tu.. :)
macam blog miss lolly yang putih melepak tu.. :)
macam blog nurul ain yang lawa jelita tu.. :)
ehh..banyak lagi lah..tak menahan nak tulis semua kat sini
tak tulis pun memang uolls dah tahu pun kan.. :P

apa tujuan entri semacam ni ditulis eh?
alaaaah..saja saya suka-suka nak tulis macam ni..
tiba-tiba datang ilham nak cari..
FOLLOWER KE 300
utk blog kilauan cinta saya yang tersayang ni haa..

siapakah yang bakal menjadi
FOLLOWER yang ke 300 itu?
sama-sama kita nantikan..
ada yang istimewa menanti beliau dari saya
tungguu.. :)




ooppss..satu soalan dari saya:

adakah uolls selalu mengikuti perkembangan blog follower yang uolls ikuti tu atau sekadar jadi follower buat memenuh jumlah angka atau bagaimana??





post signature

AddThis Social Bookmark Button


9 yang nak menambah: to “ Kisah Follower Di Blog

A H L A N W A S A H L A N Y A H A B E E B E E . .

MyEm0.Com
 

Design by Amanda @ Blogger Buster