Pengikut Blog

10
tip
Blog Saya Pun Demam Rindu Jugak Tau Tak??  



blog sunyi dan sepi
kerana blog saya tengah demam
samalah macam tuannya jugak

orang lain rajin blogwalking sana sini
tapi saya tiada mood nak blogwalking hari ini
tambah pulak internet access yang sangat perlahan
teramatlah mengganggu emosi nak berblogwalking
emosi nak update pun turut sama tergugat
teruk benar internet access saya kali ni

so..bila kita tak berjalan di rumah orang
maka orang pun takdelah nak berjalan di rumah kita
nak say hai hai ke bai bai ke
lainlah kalo kita ni sudah famous amous
kita tak blogwalking pun, trafik tetap maintain tinggi
tambah pulak ada yang kata blog saya ni
blog yang berat dan lambat nak loading
saya dah cuba buang widget yang tak penting
yang tinggal kini semua yang saya sayang
tak tahu lah kalo loadingnya masih juga lambat
tapi kalo talian ok, memang takde masalah pun kan?
ker masih berat lagi blog saya ni erk?
cer cite..cer cite..





DARI SAYA KEPADA AWAK
MEMAAFKAN DAN DIMAAFKAN




post signature

AddThis Social Bookmark Button


10 yang nak menambah: to “ Blog Saya Pun Demam Rindu Jugak Tau Tak??

A H L A N W A S A H L A N Y A H A B E E B E E . .

MyEm0.Com
 

Design by Amanda @ Blogger Buster