Pengikut Blog

6
tip
Cerita Nasi Goreng Ayam & Sirap Bandung..Yang Mengenyangkan Kala Hujan Membasahi Bumi Sarawak..  




ini menu semalam punya kejadian ye
saya makan nasi goreng ayam
selalu jugak saya order menu macam ni
kalo tak nasi goreng ayam, saya order nasi goreng kampung
nasi goreng lain tu..jarang order sangat

cerita pasal nasi goreng ayam ni
first time saya makan di uni dulu
makan dengan geng karib lagi tambah best
dialah yang selalu order nasi ni
tu yang saya boleh terpengaruh tu
tambah pulak memang sedap pun makcik kafe tu masak
terus je..saya order setiap hari kalo menu lain tak menarik
begitulah kisahnya ..



ini pulak air sirap bandung
ni pun air kegemaran saya jugak selain teh ais
tapi sejak dua menjak ni
saya dah tak berapa minum teh ais dah
kalo tak epal asam boi, mesti sirap bandung
ada sebab tertentu kenapa saya dah tak minum teh ais
kalo teh ais buatan sendiri saya minumla
tapi kalo nak minum kat kedai tu..order air lain saja lah

nasi goreng ayam dan sirap bandung tu
saya makan di sebuah restoran di bandar kuching
alaaa...dekat kafe 97 tu
orang sarawak mesti tauu tempatnya :)




post signature

AddThis Social Bookmark Button


6 yang nak menambah: to “ Cerita Nasi Goreng Ayam & Sirap Bandung..Yang Mengenyangkan Kala Hujan Membasahi Bumi Sarawak..

A H L A N W A S A H L A N Y A H A B E E B E E . .

MyEm0.Com
 

Design by Amanda @ Blogger Buster