Pengikut Blog

11
tip
Orang Buat Header Baru...Kita Pun Nak Buat Header Jugak..  




bila saya berjalan di alam maya ni
dari satu blog ke satu blog yang lain
saya cukup kagum ala-ala waaauuuu gitu
bila terpandang header blog dorang
yang semuanya cantik-cun-cute belaka
memang kreatif dan bersenilah dorang ni

saya pun bila dah tengok header macam tu
yang semuanya mengagumkan..boombastic gitu
makanya saya terajin pulak nak buat satu
alaaahh..saja nak menghias macam dorang tu
tapi hiasan saya taklah secantik mana
just..bolehlaaa bagi pandangan mata saya
boleh gitu? :)

saya buat header baru yaww
header yang lama disimpan dulu
kasik yang baru pulak meriahkan suasana
saya ni bukannya pandai nak bikin header ni
godek sana..godek sini
dan akhirnya..inilah kesudahannya

satu soalan saya..

COMEL TAK?? COMEL TAK?? :P

maaflah kalo header ni tak menarik
saya akui memang saya tak reti bab-bab ni
buat header ni pun suka-suka saja




psss...terima kasih kepada puan bee kerana telah menyelesaikan persoalan yang membelenggu akal dan fikiran saya..alhamdulillah, akhirnya menjadi semuanya..terima kasih puan bee..



post signature

AddThis Social Bookmark Button


11 yang nak menambah: to “ Orang Buat Header Baru...Kita Pun Nak Buat Header Jugak..

A H L A N W A S A H L A N Y A H A B E E B E E . .

MyEm0.Com
 

Design by Amanda @ Blogger Buster