Pengikut Blog

26
tip
Asam Pedas Ikan Kembong Yang Sangat Masyuk..  




bila berpeluang pekena asam pedas ikan kembong ni
memang saya menikmatinya dgn penuh semangat
makan kene semangat..barulah berselera
nak-nak apa yang kita makan tu..kegemaran kita
lagilah seronok kita makan dan makan..hehe

saya memang sangat gemar makan asam pedas
ikan kembong ke..pari ke..ikan merah ke..
semuanya saya suka especially kalo ikan kembong
makan dgn nasik panas, telor dadar dan sayur lemak
waaaduhh, memang terangkat kerusi mejalah..haha
melayang perasaan sekejab ngelamun pasal asam pedas ni

saya pernah makan kat satu restoran di BP,JDT
ALI ASAM PEDAS dan satu lagi RESTORAN MAK LIMAH
memang dua-duanya penuh dengan manusia
almaklumlah, orang johor kan suka makan asam pedas
di mana-mana pun, kalo lunch hour..penuh sesak
tak kira bangsa..melayu ada..cina ada
india je saya jarang jumpa makan asam pedas..hehe
kalo nak tgk orang india makan..gi kat restoran mamak
penuhla depa kat sana kan??
barulah ada kuch kuch hota hai kan..haha



SELAMAT HARI JUMAAT SAHABAT SEKALIAN!
SEMOGA MENDAPAT KEBERKATAN SEMUA UMAT MANUSIA



post signature

AddThis Social Bookmark Button


26 yang nak menambah: to “ Asam Pedas Ikan Kembong Yang Sangat Masyuk..

A H L A N W A S A H L A N Y A H A B E E B E E . .

MyEm0.Com
 

Design by Amanda @ Blogger Buster