Pengikut Blog

13
tip
Kuih Cincin Dan Kenangan..Semuanya Bertaut Melayang Jauh!  


kuih cincin kampung melugus, papar, sabah


siapa pernah makan kuih cincin?
pertama kali saya makan kuih cincin semasa saya di universiti dulu
itulah saatnya saya tahu bahawasanya ada kuih bernama kuih cincin
dan rasanya pun boleh tahan sedap, manis dan rangup
dulu masa zaman study kat universiti
saya satu bilik dengan orang sabah
sebab tu kalo tiap kali dia balik sabah
mesti dia bawak ole-ole kuih cincin ni kat saya
eehhh..tetiba rasa rindu pulak kat kakak sabah tu
entah di manalah dia sekarang ekk
sudah lost contact kami..sangat sadis!

dan hari ini saya dapat makan kuih cincin lagi..yeah!
dan kenangan bersama kakak sabah itu seakan mengimbau
melayang perasaan saya teringat suasana di kampus dulu
kuih cincin dan kakak sabah tu memang sangat sinonim
rinduuuu kakak sabah tuu..dimanakah dia skrg?




oh ya..ini pesanan penaja :)

saya ucapkan ribuan terima kasih daun keladi
buat semua yang telah sudi komen entry ini
segala ucapan yang tertulis membuat saya rasa terharu
terima kasih buat semua sahabat maya
saya gembira kenal anda semua
walaupun hanya di laman blog :)


post signature

AddThis Social Bookmark Button


13 yang nak menambah: to “ Kuih Cincin Dan Kenangan..Semuanya Bertaut Melayang Jauh!

A H L A N W A S A H L A N Y A H A B E E B E E . .

MyEm0.Com
 

Design by Amanda @ Blogger Buster