Pengikut Blog

10
tip
Keagungan Tuhan  



Insaflah wahai manusia
Jika diri mu bernoda
Dunia hanya naungan
'tuk makhluk ciptaan tuhan

Dengan tiada terduga
Dunia ini kan binasa
Kita kembali ke asalnya
Menghadap Tuhan Yang Esa

Dialah Pengasih dan Penyayang
Kepada semua insan
Janganlah ragu atau bimbang
Pada Keagungan Tuhan
Betapa Maha Besarnya
Pencipta alam semesta

Siapa selalu berbakti
Mengabdi pada Ilahi
Kan sentosa selamanya
Di dunia dan akhir masa

**************

hari ini saya update lagi. datang rajin nak update...layankan saja lah. sementara menunggu time nak ke sekolah, saya layan lagu ni kat youtube. awal pagi nih line internet laju sikit...nak dengar lagu kat youtube pun..lajuuuu je loading dia...hehe...ni yang besh nih..sukahatinya...

pagi tadi saya bersahur pada jam 4.30 pagi..macam biasalah tu..malam tadi saya terlupa nak set jam. tapi, alhmadulillah...saya tersedar jugak akhirnya. kalo tak sedar, memang tak sahurlah saya nampaknya. tadi time sahur, saya makan roti dan air soya saja. tak makan nasi pun..sebabnya beras pun dah yilekk...hehe..

so....

alang-alang nunggu time nak ke sekolah, saya melayari internet sekejab. bukak youtube. terjumpa lagu keagungan tuhan ni. lagu lama nih..dah lama tak dengar. sekali terdengar tu...rasa sayu saja...nak-nak dengar waktu pagi yang sunyi sepi lagi hening macam ni...

okaylah...layanlah lagu ni dulu bagi sesapa yang berminat..hehe..
tapi saya rasa memang ramai yang minat ngan lagu ni..
syahdu je bunyinya..
beshh..ai likeee...



p/s: sorrylah saya tak letak video untuk lagu ni sebab kalo saya letak, mesti serabut je nanti nak kene dengar lagu ni lagi..lagu latar tu lagi..isshh..senang cerita, awak semua search lagu ni kat youtube lah yek...pasti jumpa..hehe







post signature


AddThis Social Bookmark Button


10 yang nak menambah: to “ Keagungan Tuhan

A H L A N W A S A H L A N Y A H A B E E B E E . .

MyEm0.Com
 

Design by Amanda @ Blogger Buster