Pengikut Blog

12
tip
Sebiru Warna Langit..  




langit biru disimbah awan gemawan memutih
memeluk kejab seiring selalu
biar ditempuh geroda udara
takkan merubah tingginya kesetiaan
setianya awan kepada langit
memutih kasih di dada biru langit
jikalau awan sembunyi diri
sepilah langit rindu-rinduan



biar pun mereka mahu aku berhenti mencintaimu dan melepaskanmu saja, aku tidak mampu membuang ingatan ini. kalaupun aku tidak layak menunggumu, aku masih mahu menyimpan rasa ini kerana kau adalah kejadian paling indah berlaku dalam hidupku. setulusnya aku sayang kau!







cebisan kata di sini:
aku sayang kau!

post signature

AddThis Social Bookmark Button


12 yang nak menambah: to “ Sebiru Warna Langit..

A H L A N W A S A H L A N Y A H A B E E B E E . .

MyEm0.Com
 

Design by Amanda @ Blogger Buster