Pengikut Blog

8
tip
Menyelak Langitku Menangis..  


langit itu kulihat gundah hari ini
mendung di hatinya seakan aku mengerti
kataku..sabarlah langitku
katamu..aku kecewa!

langit itu kupandang sepi hari ini
murung di wajahnya seolah aku fahami
kataku..tabahlah langitku
katamu..aku merana!

ku selak helaian demi helaian langitku
dengan getar di dada
ku lihat air matamu tumpah malam ini
oh! langitku menangis..
kataku..jangan menangis sayang
katamu..aku bersedih

ingin ku kesat air matamu yang tumpah
membasahi taman cintaku
namun genangnya semakin laju
aku terkesima..terkedu..
kataku..maafkan aku sayang
katamu..TAK MENGAPALAH!

akhirnya...
aku yang menangis sendiri..



errr maaf....hati saya sendu dan hiba malam ini.

ada sesuatu yang tidak kena.


buatmu di sana..

maafkan ku sekali lagi

tidak terniat menyongsang rasa di hati

datanglah badai atau taufan

aku tetap sayang padamu!





post signature

AddThis Social Bookmark Button


8 yang nak menambah: to “ Menyelak Langitku Menangis..

A H L A N W A S A H L A N Y A H A B E E B E E . .

MyEm0.Com
 

Design by Amanda @ Blogger Buster