Pengikut Blog

5
tip
Kad Raya Dari Sahabat Bloggers...  

salam aidilfitri di angin lalu..

walaupun dah berlalu tapi masih lagi dalam bulan syawal yang mulia, saya ucapkan sekali lagi selamat hari raya buat semua. maaflah sebab baru berkesempatan nak tayang kad-kad raya yang telah diberi oleh beberapa orang sahabat bloggers yang rajin dan prihatin..hehe. apa pun, terima kasih daun keladi saya ucapkan pada mereka yang sudi bagi kad raya ini..lain tahun, sila bagi lagi yekk..haha..


kad raya yang berwarna kebiruan bertemakan masjid nan indah ini datangnya daripada bro Abd Razak dari blog insaaniyyah. terima kasih kerana sudi bagi kad yang cool ni kat saya. maaf lambat pulak nak tayang..almaklumlah, orang tak rajin nak update blog macam ni lah kejadiannya kan...maaf ekk...

kad raya yang berwarna kehijauan ni datangnya pulak dari kak idalara. seorang blogger yang baik dan penuh dengan cerita kehidupan. apa pun, moga kak ida terus tabah menghadapi dugaan mendatang dengan ceria. terima kasih bagi kad ni ek..maaf lambat tayang...hehe

kad yang kekuningan ini pulak datang dari seorang blogger dengan gelaran penjejak maya. terima kasih sudi bagi kad raya yang cool ni kat saya. dan saya minta maaf sebab lambat pulak nak tayang kat blog. maklumlah masa tak sesuai dek kerana masalah lain yang membelenggu diri...maaf ekk...

last sekali, saya telah menerima satu kad dari alizan atau pun setiasahabat. terima kasih yang tak terhingga saya ucapkan kerana sudi bagi kad raya yang penuh dengan percikan bunga api ni kat saya..hehe..siap tampal gamba jowo lagi tuu ye...haha...maklumlah orang jawa laaa katakan.... =)



sekali lagi saya ucapkan...
SELAMAT HARI RAYA...MAAF ZAHIR DAN BATIN...




post signature

AddThis Social Bookmark Button


5 yang nak menambah: to “ Kad Raya Dari Sahabat Bloggers...

A H L A N W A S A H L A N Y A H A B E E B E E . .

MyEm0.Com
 

Design by Amanda @ Blogger Buster