Pengikut Blog

3
tip
Nak Emel Awak Boleh Tak?  



salam aidilfitri buat semuanya yang masih sudi melayari blog ini..
alahaiii....lamanya rasa tak update blog ni. berkurun lama kurasakan....tapi hati tetap rindu nak menulis jugak di sini. selalu dok baca cerita blog orang je...teringin jugak nak update kat blog sendiri..tapi apakan daya, masalah yang menimpa diri menghalang saya dari melakukan segalanya di blog ini...maafkan saya!
intro panjanglah pulak...hehe
baiklah, saya sebenarnya kannn...nak mintak sesuatu dari awak semua...tapi seganlah..haha..tapiiii, naaakk jugak mintak! =)
kalo awak semua tak keberatanlah kan.....saya nak mintak emel awak semua yang sedang membaca entry saya ni, bole tak? saya mintak ni bukannya suka-suki tau..tapi sebab tak lama lagi saya nak 'berpindah rumah'..insyaallah..jadi,kenalah mintak emel-emel awak semua...boleh tak??
kalo boleh dan sudi....nanti bagi tau kat komen tu. jangan risau sebab emel-emel awak semua nanti tidak akan dipaparkan..ianya hanyalah sebagai makluman saya saja. privasi anda saya akan jaga...jangan bimbang ekk...


bagi tauuu!! =)



cebisan kata di sini:
selagi ada waktu.....selagi ada rindu...

post signature

AddThis Social Bookmark Button


3 yang nak menambah: to “ Nak Emel Awak Boleh Tak?

A H L A N W A S A H L A N Y A H A B E E B E E . .

MyEm0.Com
 

Design by Amanda @ Blogger Buster