Pengikut Blog

15
tip
Salam Lebaran Di Angin Lalu..  



tak lama lagi aidilfitri bakal menjelma. sebelum segalanya berlaku, saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat menyambut hari raya aidilfitri buat semua sahabat bloggers yang disayangi..minta dimaafkan segala silap dan salah selama kita bersahabat di panggung maya ini..maaf ekk?
dan, sebelum saya meninggalkan awak semua..
saya nak bagi kad raya ni kat awak semua. bukan yang kat atas tu tau. tapi....yang ni haa..


tarraaaa..sudilah kiranya sahabat semua menerima kad raya yang tak seberapa ini dari saya. hanya inilah saja yang mampu saya layangkan sebagai tanda persahabatan kita selama ini..sekali lagi, salam aidilfitri di angin lalu buat awak semua. maaf zahir dan batin..selamat beraya!

Selamat Hari Raya Aidilfitri!




cebisan kata di sini:
semoga lebaran kali ini, memberikan seribu erti buatmu. tabahlah menghadapi dugaan yang bertali arus..sesungguhnya, aku tahu kau pasti tabah..
..selamat hari raya buatmu..

post signature

AddThis Social Bookmark Button


15 yang nak menambah: to “ Salam Lebaran Di Angin Lalu..

A H L A N W A S A H L A N Y A H A B E E B E E . .

MyEm0.Com
 

Design by Amanda @ Blogger Buster