Pengikut Blog

6
tip
Sebiji Bola Demimu..  




sana sini orang sibuk dok cerita pasal bola..sana bola..sini bola..hehe..almaklumlah malam ni merupakan penentuan penting bagi para peminat bola di malaysia..malam penentuan antara negeri sembilan dan kelantan..siapa yang berhak merangkul juara piala malaysia kali ini? anda tak tahu?..saya punnnn lagilah tak tauuu..huhu!

walaupun saya bukanlah peminat sukan bola sepak, tapi saya tetap menyokong pasukan kelantan. jangan marah ye pasukan negeri sembilan..haha..tiada sokongan dariku buatmu..chewaahh..

moga kelantan beroleh kejayaan yang gemilang malam ni..siapa pun yang menang, tahniah dan syabas saya ucapkan..tapi harapnya KELANTAN boleh menanglah ye..ada boleh ka?? haha..INSYAALLAH..semua ketentuan dari ALLAH..



** demi sebuah pengorbanan, aku akan tengok bola malam ni di saluran astro 801 bersama-samamu..harapan moga kelantan menanglah malam ni ya..kalo kelantan menang, apa yang nak kamu hadiahkan padaku?? teeeettttt... :)





post signature

AddThis Social Bookmark Button


6 yang nak menambah: to “ Sebiji Bola Demimu..

A H L A N W A S A H L A N Y A H A B E E B E E . .

MyEm0.Com
 

Design by Amanda @ Blogger Buster