Pengikut Blog

12
tip
Hangatnya Cinta..  



Sering aku merindu..Rindu pada dirimu
Sering aku teringat..Teringatkan dirimu


Walau waktu berlalu..Kau masih di hati
Sentiasa wajahmu..Bermain di mata

Betapa indahnya cinta..Engkau dan aku
Tak mungkin ku lupakan

Engkau masih ku sayang..Sayang seperti dulu
Cintamu di hati ku..Masih seharum dulu

Bersama kita rasa suka dukanya bercinta
Sedang hangatnya cinta kita pun berjanji setia
Di antara kita tidak rela berpisah
Demi kerana cinta

Apapun terjadi..Kau tetap ku cinta
Kerana cintamu abadi di hatiku
Apa pun terjadi..pulanglah padaku
Kerana kau kekasihku

Adat orang bercinta..Semuanya indah saja
Bila sudah kecewa..Sungguh pahit terasa

Alangkah indahnya
Jika kau dan aku
Saling memahami dan saling setia
Betapa rindunya di dalam hatiku
Kasih dan sayang


baru tadi layan sinar fm kat astro sambil buat keje yang tak settle lagi tu..pastu dj radio ni pasang lagu hangatnya cinta pulak..ini lagu lama yang sangat syahdu syahdan..saya selalu juga dengar lagu ni di sinar fm..bila saya dengar lagu ni, terus saya tengok videonya kat youtube..awak pernah dengar lagu ni tak??

waahh, sangat comel dan manis penyanyi ni..liyana namanya..si liyana ni suka senyum start dari dia nyanyi sampaila habis nyanyi..senyum manjang..haha..tapi, tak tahu dah apa cite dia sekarang..menyepi dan membisu..tiada jejak untuk dikhabari..



apa pun....SAYA SUKA INI LAGU..awak suka tak?? **wink




** kisah dalam lagu menggamit rasa di hati seolah-olah itulah cerita kita..dan ianya menjadi kenangan buat kita menyelusuri sirah kehidupan yang bertali arus dengan dugaan hidup yang mencabar dan dicabar..



post signature

AddThis Social Bookmark Button


12 yang nak menambah: to “ Hangatnya Cinta..

A H L A N W A S A H L A N Y A H A B E E B E E . .

MyEm0.Com
 

Design by Amanda @ Blogger Buster