Pengikut Blog

8
tip
Kesepian Di Aidil Adha..  



yang ada hanyalah
sebuah kesepian
di aidil adha yang bergenang



di kesempatan ini...saya nak ucapkan selamat hari raya aidil adha buat semua sahabat bloggers yang selalu singgah menyapa di laman blog ini terutamanya akhi abd razak, alizan, anonymous, imanshah, insan marhaen, suara kalbu, white rose, sis linda manis, kak erna, ifa cherryberry, mama, sis idalara dan kepada yang namanya tidak saya sebutkan..maaf saya pinta tetapi jauh di lubuk hati yang paling dalam...ingin saya kuntumkan semerbak haruman bunga buat awak semua sempena raya haji pada hari ini..






** rindunya nak makan sup tulang ..sup daging...singgang daging macam tahun-tahun yang lalu di samping keluarga..tapi apakan daya, sudah suratan masih berpijak di bumi rantauan ini dengan rasa yang bercampur-baur..

** rasa sedih sebab my best friend akan meninggalkan saya sendiri di sini..ingin sekali mengikuti jejak langkahnya...tapi apakan daya..selamat tinggal sahabatku..jangan lupa aku walaupun kau sudah pergi jauh terbang ke sana..







post signature

AddThis Social Bookmark Button


8 yang nak menambah: to “ Kesepian Di Aidil Adha..

A H L A N W A S A H L A N Y A H A B E E B E E . .

MyEm0.Com
 

Design by Amanda @ Blogger Buster