Pengikut Blog

11
tip
Selamat Bercuti Sayangku  




update sekejab.. sebelum langkah dijejak..

1. hari ni dah mula cuti sekolah yang panjang. bergembiralah kepada sesiapa yang akan bercuti atau pun yang sedang bercuti. mesti dah ramai yang sudah melayang di kampung masing-masing. tambah-tambah lagi..aura raya haji masih lagi terasa..hari-hari makan daging..sampai sakit semua gigi..haha..

2. saya update entri yang terakhir sebelum saya memulakan cuti yang panjang..almaklumlah dah lama tak balik. sebenarnya ada jer cerita yang nak saya ceritakan..tetapi, mood saya hilang kerana saya kini berada dalam keadaan yang kurang memuaskan dari segi kesihatannya..aldemam wal batuk laa.. :)) biasalah, musim orang demam sekarang ni kan..

3. dah lama tak update pasal entri makan-makan kan?? insyaallah, dalam cuti yang panjang ni..kalau takde hal, saya akan update pasal entri makan-makan saya yang sudah tersimpan lama tu..nasib gambarnya tak pandai basi kan..haha..tunggu sajalah bagi sesiapa yang sudi menunggu tu ye.. :))

4. okla..tu je kott..awak laa ni.. hehe





** selamat bercuti buat semua sahabat cikgu cikgi saya yang di luar sana..nampak gaya sudah ramai yang dah terbang..rasa seronok pun ada juga timbul dalam hati lebih-lebih lagi selera dah dok ngiyau-ngiyau nak makan ituu..nak makan inii..haihhh..

** awak..saya nak bercuti ni..jaga diri baik-baik..hati-hati merentas dugaan masa yang masih panjang ni dengan hati yang tenang dan jiwa yang bahagia walaupun kegelisahan dan kerumitan selalu ada menjengah dalam kelip dan kelam..sabarlah..



post signature

AddThis Social Bookmark Button


11 yang nak menambah: to “ Selamat Bercuti Sayangku

A H L A N W A S A H L A N Y A H A B E E B E E . .

MyEm0.Com
 

Design by Amanda @ Blogger Buster