Pengikut Blog

5
tip
Burger Pasar Malam  


rupa burger pasar malam harga RM1.30 je..

malam tadi saya ke pasar malam berdekatan dengan rumah. dah lama benau tak ke pasar malam sebenarnya..tu yang beriye je dok paksa dorang ni gi serbu pasar malam sekejab...ala bukan lama benau pun kan..cuma nak beli apa tau???

hoyeehhh....nak beli burger je.. hehe

mesti ada yang kata...eleehhhh, burger je beli?? ape barang..isshh jangan cakap camtu..saya ni dah lama bebenau tak makan burger tau...ciann kat saya kan? orang lain dah bosan dah tengok muka burger..yang saya ni lak..macam tak pernah nampak burger..haha..takpelaa kan??

malam tadi tu..6 biji burger saya beli tau..tapi bukan saya sorang je yang hentam semua tu...berbagi-bagilah saya dengan kaum kerabat kat rumah tu..oppss, ice blended perasa keladi dan vanila pun saya beli gak...bukan apa, just nak try.. :)






p/s: pagi tadi saya bersarapan dengan nasi berlauk..sedaplah nasi berlauk ni..harga pun murah je..just RM2 sebungkus..teringat time kecik-kecik dulu selalu beli nasi berlauk kat kedai makcik tu.. tp semuanya dah tinggal kenangan sekarang...makcik tu pun dah tak meniaga dah.....dah pencen maa...

p/s/s: bukak esbox pagi tadi..tengok ade sebijik burger dok ada lagi elok dalam tu..apa tunggu, makanlah lagi kasik habis cepat.. hehe..alhamdulillah, kenyang with burger itu..




post signature

AddThis Social Bookmark Button


5 yang nak menambah: to “ Burger Pasar Malam

A H L A N W A S A H L A N Y A H A B E E B E E . .

MyEm0.Com
 

Design by Amanda @ Blogger Buster