Pengikut Blog

8
tip
Terjah Mydin KK Yang Besarrrrr Punyaaa..  


mydin kubang kerian yang besauuuu...hehe

ini kisah petang semalam sebenarnya...tapi baru hari ni masuk blog. semalam, saya keluar pusing-pusing sekitar bandar KB saja..beli barang apa yang patut. kalo saya pegi KB...memang tak sah kalo tak berenti makan di gerai kak pah kat MPKB tu..tak cari gerai lain lagilah sebab dah serasi dan sejiwa dengan rasa menu masakannya yang sedap dan pelbagai tu...pilih je nak makan apa..semuanya ada..

on the way nak balik tu...saya singgah sekejab di mydin KK. orang kat KK ni memang tak nak jengah dah mydin KB sebab mydin KK lebih besar dan lebih macam-macam ada...hehe..saya pun pertama kali singgah di mydin KK rasa terpegun lak seketika..yelah, satu bangunan besar mydin punya hohh..hehehe..maju!




p/s: hari ni buat tomyam ayam dan sup cendawan..sedap!!

p/s/s: hari ni hujan turun sejak dari pagi sampai laaa ni..isshh, terbantut agenda saya nak ke pantai..




post signature

AddThis Social Bookmark Button


8 yang nak menambah: to “ Terjah Mydin KK Yang Besarrrrr Punyaaa..

A H L A N W A S A H L A N Y A H A B E E B E E . .

MyEm0.Com
 

Design by Amanda @ Blogger Buster