Pengikut Blog

7
tip
Entri Khas Untuk Fateen Innanie  




ini ialah cerita sambungan dari entri ini
bagi yang terlupa atau baru sekarang nak baca
silalah click tanpa paksaan pada entri tersebut

dan...alhamdulillah
akhirnya ada juga insan bertuah
yang sudi menjadi follower ke 300
untuk blog saya yang ala-ala biasa saja ni

nak tau sapa tak??
dia yang bertuah itu ialah..
.
.
.
.
.
.



haaa..memperkenalkan
inilah dia follower saya ke 300 itu
namanya ialah fateen innanie
comel tak?? comel tak??
ehh mestilah comel...manis je rupe..
senyum kat sapa tu fateen? :)

seperti apa yang dijanjikan
saya ada sesuatu nak bagi
kat blogger fateen ni..

bukan intan permata
atau wang berjuta
tapi hanyalah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sebuah coretan puisi
yang biasa dari saya
sebagai tanda

khas buat fateen innanie


kau yang bernama sahabat
dalam lembut tutur bicaramu
dalam ayu lentuk gayamu
aku senang mengenalimu

terima kasih sahabat
terjalinnya ikatan kemesraan
di ruangan penuh makna
dalam epilog persahabatan
yang indah berkembang

kau yang bernama sahabat
teruskan perjuangan
mengharungi hidup yang singkat
berbekal ilmu dan amal!

terima kasih daun keladi
kerana sudi menjadi
seorang yang bernama sahabat
walaupun kita jauh
tapi di hati tetap
kekal berpanjangan dalam
satu ingatan yang ikhlas

terima kasih buat sahabat
yang bernama FATEEN INNANIE




post signature

AddThis Social Bookmark Button


7 yang nak menambah: to “ Entri Khas Untuk Fateen Innanie

A H L A N W A S A H L A N Y A H A B E E B E E . .

MyEm0.Com
 

Design by Amanda @ Blogger Buster