Pengikut Blog

11
tip
Air Kotak Milo Ini Saya Yang Punya..Bukan Ahmad Albab Yang Punya..Haha  


milo tek kamek empun..iboh ngaco bah :)


hari ni saya minum air kotak milo

pemberian ikhlas seorang sahabat guru yang budiman

terima kasih daun keladi

buat susah-susah saja tauu :)


saya memang suka minum milo ais

kalo tak teh ais, mesti saya order milo ais

tapi sekarang ni kalo singgah minum di mana-mana

mesti saya order JUS EPAL ASAM BOI

ni terpengaruh dari siapa ehh?

entahlah, saya pun kurang pasti

tapi yang pastinya

tetiba saya jadi suka sama JUS EPAL ASAM BOI



best kan? :)




pssss..hari ni perjalanan di sekolah berlaku seperti biasa..hujan dari pagi membawa ke malam..alhamdulillah, taklah lebat..renyai-renyai je ala-ala kuch kuch hota hai gituu..*apakah*

ehh..sibuknya awk hari ni ehh..samalah saya pun agak sibuk jugak hari ni..minggu mesyuarat sana sini..walaupun badan letih, masih sempat update blog dgn cerita dengan harapan adalah juga insan yang sudi membaca coretan saya hari ni walaupun ceritanya taklah seberapa..tapi lebih baik dari takdo langsung kan?? :P



post signature

AddThis Social Bookmark Button


11 yang nak menambah: to “ Air Kotak Milo Ini Saya Yang Punya..Bukan Ahmad Albab Yang Punya..Haha

A H L A N W A S A H L A N Y A H A B E E B E E . .

MyEm0.Com
 

Design by Amanda @ Blogger Buster