Pengikut Blog

12
tip
Tipah Tertipu.............Tapi Saya Bukan Nama Tipah Tau..Hehe  



kau tipu aku ye OREO!


hari ke dua persekolahan bagi diri saya
masih tetap sama..tiada apa yang berubah
tapi nak kata tak berubah langsung tu..
ehh ada lah jugak perubahannya
walaupun jawatan yang dipertanggungjawabkan tu
masih ada yang sama tapi..
tahun ni taklah sesibuk tahun yang sudah

hari ni sejak pagi bawak ke malam
hujan rintik dari langit tuhan
mencurah-curah di mana-mana
sejuk saja bumi tuhan hari ni

tapi..hati pemilik blog ni *sayalah tu :P*
masih suam-suam hangat gitu
bukan kerana kisah di sebalik entri semalam
tetapi berlaku kisah lain pula hari ni
ehh macam-macamlah..dunia..duniaaa
hidup manusia memang tak dapat lari
dari menanggung semua ni
kalo tak hari ni..mungkin esok atau lusa
ada saja dugaan hidup yang menimpa
samada kecil atau besar
terpaksa juga menghadapinya
selagi nyawa dikandung badan
selagi itulah dugaan bersilih ganti
datang dan pergi

tapi bagi saya secara peribadi
dugaan hari ini kecil saja
dugaan apakah itu, biarlah rahsia :)
tapi saya lega sedikit
bila saya ceritakan di sini
dan ada yang sudi membaca luahan saya
terima kasih saya ucapkan..
tapi jangan pula ada yang kata
itu pun nak kecoh kat blog ke?
oppss..tidakk :)

eehhh
apa pulak saya melalut meraban nih
saya sebenarnya bukan nak taip pasal hal ni
tapi saya nak bagitahu korang
yang saya dah kena tipu hari ni
ai tertipu yu
ala-ala tipah tertipu gituu.. :P
sapa yang tipu sapa ni??
makcik tu laa..dia tipu saya pasal oreo ni haa
mati-mati saya ingatkan
bahawasanya biskut OREO ada yang besaaaa punya
alaaah macam gambo bahan bukti atas tu ha
beriye je makcik tu kata..makanlah makanlah
tengok dari jauh memang ye ye o je
sekali bila dah dtg tengok dekat
aiii...tipah tertipuuu wesss
rupanya bekas tempat letak ceklat!!





post signature

AddThis Social Bookmark Button


12 yang nak menambah: to “ Tipah Tertipu.............Tapi Saya Bukan Nama Tipah Tau..Hehe

A H L A N W A S A H L A N Y A H A B E E B E E . .

MyEm0.Com
 

Design by Amanda @ Blogger Buster