Pengikut Blog

13
tip
Perasaan Saya Di Hari Pertama...Bukan Malam Pertama Tau..Hehe  




hujan renyai di awal pagi
mengiringi perjalanan saya ke sekolah
hari pertama yang biasa saja bagi saya
nampak sama seperti tahun yang sudah
yang tak sama hanyalah muridnya saja
silih berganti dengan perangai yang berbeza
ada yang nampak cool dalam kelas
tak kurang juga yang mcm ala-ala hantu..isshh
perangai lama masih kekal nampaknya
pagi-pagi sudah bikin saya hot and spicy gitu
apa nak buat..itulah budak namanya
compang sana sini tu biasalah
sapa lagi yang nk betulkan
kalau bukan kita cikgunya..ye tak?


hari ini nampaknya
permulaan hari yang tak begitu indah
ada perkara yang mengacau mood saya
bak kata orang sarawak
melengus jak kamek aritok
ooohhh tedahhh..





post signature

AddThis Social Bookmark Button


13 yang nak menambah: to “ Perasaan Saya Di Hari Pertama...Bukan Malam Pertama Tau..Hehe

A H L A N W A S A H L A N Y A H A B E E B E E . .

MyEm0.Com
 

Design by Amanda @ Blogger Buster