Pengikut Blog

0
tip
BEN ASHAARI BLOG  




1. Letakkan header BEN ASHAARI BLOG

beyehhh..

2. Tajuk: BEN ASHAARI BLOG dan linkkan ke entri ini

juga beyehh boss..

3. Sila nyatakan berapa kalikah anda update sehari dan jumlah entri anda sehingga kini

sejujurnya dan seikhlasnya..
tahun ni saya berazam untuk update blog setiap hari
walaupun hanya dengan satu entri saja
tapi kalo saya sibuk dan ada hal lain
memang saya tak dapat nak update blog

setakat hari ini
jumlah entri yang telah saya hasilkan sebanyak 353

4. Kenapa anda berminat nak berada dalam bloglist BEN ASHAARI

saya berminat untuk berada dalam bloglist beliau
kerana saya ingin merasa suasana yang baru
yang bakal merubah kehidupan dalam dunia blog
lagipun otai blog macam ben ashaari ni
ideanya melimpah ruah..penuh dengan segmen menarik
boleh memberikan ilham segar pada pembaca

5. Apakah perkara yang ingin anda lakukan sekiranya blog anda popular

buat masa sekarang blog saya tak popular :)
tetapi andai kata suatu hari nanti tiba-tiba jadi popular
saya tidak akan berlagak sombong pada yang lain
dan akan cuba membuat blog mereka jadi popular
seperti apa yang terjadi pada blog saya INSYAALLAH

bak kata orang tua
sama-samalah kita merasa
jangan kedekut gilak! :)






post signature

AddThis Social Bookmark Button


0 yang nak menambah: to “ BEN ASHAARI BLOG

A H L A N W A S A H L A N Y A H A B E E B E E . .

MyEm0.Com
 

Design by Amanda @ Blogger Buster