Pengikut Blog

6
tip
Cinta Si Karipap Sardin..  




hari ni saya pekena karipap sardin dgn air milo panas
kalo makanan tu ada berkait dgn sardin
memang menjadi kegemaran saya
saya tahu ramai yang gemarkan sardin kan?
roti sardin, sardin roll, pau sardin,sandwich sardin..etc
dgn sardin,mcm-mcm boleh dipelbagaikan
yang paling suka..budak-budaklah kan
termasuk jugak saya..hehehe

sapa pernah buat nasi goreng sardin?
saya pernah cuba dan rasanya memang sedap
letak cili padi..budu sikit..memang wallah..
boleh terangkat selera aii yuu..

teringat komen mama nadz..katanya
makan saja selagi boleh makan
kalo dah sakit payah dah nak makan

janganlah dihairankan kalo saya asyik post entri makan je
bukanlah kata makan je 24 jam..saja nak berkongsi
tapi saya makan ala kadar saja
satu menu untuk sehari
lebihnya tu makan biskut..buat air mcm tu je
tak kurang tak lebih
bolehlah dari tak makan langsung kan
ke guane gamok? :P





post signature

AddThis Social Bookmark Button


6 yang nak menambah: to “ Cinta Si Karipap Sardin..

A H L A N W A S A H L A N Y A H A B E E B E E . .

MyEm0.Com
 

Design by Amanda @ Blogger Buster