Pengikut Blog

4
tip
Jalan-Jalan Sambil Makan-Makan Di Satok..  



hari tu saya menemani bff pusing-pusing ke satok. lagi pun memang dah lama sangat saya tak singgah ke sana.. maklumlah masa membataskan segalanya..busy dengan tugas-tugas seharian..dan adakalanya tiada apa yang hendak dibeli kalo saya ke sana pun..hehe..



jadi..hari tu sebab dah tak tahu nak kemana dah..saya mengajaknya ke wisma satok. window shopping sajalah...tiada apa yang hendak dibelikan buat masa sekarang. semua barang tak berkenan di hati..hehe..

lagi pun..cuaca pada hari tersebut panas terik pulak...membahang rasa..kalau tak, memang hujan saja memanjang..sampaikan nak keluar kemana-mana pun payah bebeno. nasiblah time tu tak hujan..walaupun panas terik, hati tetap cool...hehe

begitulah suasana di satok lebih kurang. kepada sesiapa yang belum pernah datang ke satok, welcome to satok with big smile...hehe..kalo nak beli ikan terubuk masin, di sinilah medannya..banyak pilihan..saya selalu order ikan terubuk masin bawak pulang ke kampung..di sinilah..di pasar tamu..tak jauh dari wisma satok tu..

cerita makan-makan, tunggu next entry pulak yawww.. :P




post signature

AddThis Social Bookmark Button


4 yang nak menambah: to “ Jalan-Jalan Sambil Makan-Makan Di Satok..

A H L A N W A S A H L A N Y A H A B E E B E E . .

MyEm0.Com
 

Design by Amanda @ Blogger Buster