Pengikut Blog

9
tip
Karipap Sardin Sweetheart..  



satu untuk saya..

tiga untuk awak..

sebab ..awak kan suka karipap sardin!


semua orang suka makan karipap kan? ker ada yang tak suka makan karipap ek..kalo ada yang tak suka, itu satu kerugianla kan..sebab apa..karipap ni sedapla..pekena lak dengan teh or kopi panas..menjadi-jadi dua tiga ketul pun tak perasan kan.. =P

kalo di johor, karipap lebih dikenali sebagai epok-epok. di malaysia ni..karipap termasuk dalam kategori makanan yang terkenal. boleh didapati dalam pelbagai rasa,bergantung kepada inti di dalamnya..ada karipap daging,karipap ayam,temosa (karipap ikan),karipap pusing dan karipap sardin..

hari ni saya makan karipap sardin. beli yang masih belum goreng sepaket dengan kawan dan balik goreng tadi kat rumah. rasanya boleh tahan jugak sedap. selalu kat kantin dok jual karipap inti kentang je..takdo plak yang inti sardin..sesekali makan yang berintikan sardin nih, masyukk jugak..lagipun, memang saya suka sardin pun..haha..





** hoyehh..my astro dah kembali bersiaran setelah 2 hari sunyi sepi tanpa berita..huhh, astro ni nak kena call dulu baru nak on balik..but, alhamdulillah..taklah sunyi sepi lagi tanpamu..boleh tengok cite mat jijang..kehkehkeh..




post signature

AddThis Social Bookmark Button


9 yang nak menambah: to “ Karipap Sardin Sweetheart..

A H L A N W A S A H L A N Y A H A B E E B E E . .

MyEm0.Com
 

Design by Amanda @ Blogger Buster