Pengikut Blog

4
tip
Guestbook Blog Saya  

hari ni tak tahu nak buat apa. boring sebab takleh nak tgk cite kat astro. sepi hidup sekejab astro buat hal..haha. tapi, takpa...apa nak buat, sapa suruh tak bayar kan? bukan sengaja...terlupaaaa seehh!

so..nak update blog pun, tak tau nak cerita apa. perjalanan hidup hari ini sangat perlahan. masa yang bergerak tik tok slow je..haissh, borim punya pasal..macam-macam rasa ada. tambah pulak cuaca panas sekarang nih..asyik-asyik bukak esbox minum air..dahaga seehh!!

malam tadi..terasa nak buat guestbook kat blog lak. mengada..hehe. sebenarnya nak buat lama dah guestbook ni..tapi selalu tak kesampaian. semalam baru kesampaian.so, terciptalah satu guestbook dalam blog ni. harap semua yang melawat blog saya ni sudilah sign guestbook saya tu sebagai kenang-kenangan tanda pernah hadir ke sini..cheehh.. :)

terima kasih kepada sekamar rindu, alizan, ombak baik dan kak idalara yang dah sign guestbook tu...hehe..buat yang belum sign tu, tunggu apa lagi da? haha..sila-silalah berbuat demikian...kehkehkeh..(terujes wesss) =P


inilah rupa guestbook blog saya...sign tau!!







post signature

AddThis Social Bookmark Button


4 yang nak menambah: to “ Guestbook Blog Saya

A H L A N W A S A H L A N Y A H A B E E B E E . .

MyEm0.Com
 

Design by Amanda @ Blogger Buster